در این یادداشت 3 استارتاپ برتر سبد سرمایه گذاری صندوق (svg ventures (bbl ventures معرفی خواهند شد.

1- استارتاپ AI DRILLER

این شرکت که در زمینه اتوماسیون فرایندها فعالیت می کند، با توسعه نرم افزاری های هوشمند حفاری، ضمن گارانتی کردن بهترین عملکرد تجهیزات حفاری، ناکارآمدی ها و خطاهای انسانی را  تا حد بسیار زیادی حذف می کند. این شرکت با ایجاد سیستم یکپارچه در تمام زنجیره این صنعت شامل پیمانکاران حفاری، اپراتورهای نفت و گاز، شرکت های خدماتی و ارائه دهندگان سیستم های کنترلی مجموعه کاملی را برای مهندسان فراهم کرده است. هیات مشاوران این شرکت که متشکل از مدیران بزرگترین شرکت های نفت و گازی هستند، اطمینان خاطر مشتریان را درباره دریافت بهترین خدمات جلب کرده است.

 

 2- استارتاپ OCTO RD

این استارتاپ مبتنی بر فناوری راه حل های خلاقانه برای مشکلات متنوع کسب و کارها با استفاده از فناوری ارائه می کند. این استارتاپ با ارائه راهکاری در زمینه باز کردن تجهیزات فرایندی - باز کردن فلنج ها و شکستن درزبند (Gasket) از راه دور با استفاده از سیستم هیدرولیک - برنده جایزه اولین دوره reverse pitch با همکاری شرکت اکسون موبیل شد.

3- استارتاپ NTR LAB

این استارتاپ که از 15 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون به شرکت بزرگی تبدیل شده، ایده ها را به نرم افزارهای قدرتمند تبدیل می کند. این شرکت یک سیستم جهت یابی مستقل برای پهپادها طراحی کرده تا بتوانند حتی در تاریکی مطلق نیز اقدام به فیلمبردای نمایند. این محصول، مشکل رایج بازرسی چشمی از مخازن نفتی که بسیار هزینه بر، زمان بر و خطرناک بود را حل کرده است.

از کلیه صاحبان ایده، محصول، متخصصین شاغل در بخش‌های بالادستی و پایین دستی صنعت نفت و گاز و سرمایه‌گذران علاقه‌مند به مشارکت در طرح‌های برگزیده توسط شرکت ملی گاز ایران جهت همکاری دعوت به عمل می‌آید. اگر شما نیز شرکت فعال در این حوزه هستید لطفا از طریق فرم زیر اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید.
هنوز پذیرش نشدی؟