مرکز شتابدهی Shell GameChanger به عنوان یکی از زیرمجموعه های اکوسیستم نوآوری شرکت shell  می باشد که به صورت بین المللی فعالیت می کند. این شتابدهنده بر روی استارتاپ هایی که 4 شاخص کلیدی نوظهور بودن تکنولوژی، ارزش‌آفرینی قابل توجه، مرتبط بودن با نیازهای شل و قابلیت تست سریع و آسان را داشته باشند سرمایه گذاری می کند و دوره های شتابدهی برای این تیم ها که عمدتا در مراحل اولیه ایده‌پردازی هستند، برگزار می کند.

پس از پایان شتابدهی در یک فرایند 12 تا 18 ماهه، تیم هایی که ایده هایی در زمینه گذار از انرژی های فسیلی به انرژی های پاک، کاربرد فناوری های دیجیتال در صنعت انرژی و استخراج،تولید و پالایش نفت و گاز دارند، تحت حمایت قرار گرفته و تلاش می کنند ایده خود را به محصول و فناوری تبدیل کنند. در آخرین آپدیت وبسایت این شتابدهنده، 13 درخواست همکاری (call fo solution) در زمینه توسعه فناوری در موضوعات مذکور ارائه شده است.

در حال حاضر 8 تیم در پروژه های مرتبط با تولید و ذخیره سازی انرژی های پاک، 11 تیم در بخش نفت و گاز و 2 تیم در سایر موضوعات در حال فعالیت می باشند. از مزایای فعالیت در این شتابدهنده این است که بعد از به ثمر رسیدن تکنولوژی و توسعه محصول، بازار بسیار خوبی برای آن فراهم است و شرکت شل و شرکای بین المللی آن مشتریان این محصولات هستند.

 

از کلیه صاحبان ایده، محصول، متخصصین شاغل در بخش‌های بالادستی و پایین دستی صنعت نفت و گاز و سرمایه‌گذران علاقه‌مند به مشارکت در طرح‌های برگزیده توسط شرکت ملی گاز ایران جهت همکاری دعوت به عمل می‌آید. اگر شما نیز شرکت فعال در این حوزه هستید لطفا از طریق فرم زیر اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید.
هنوز پذیرش نشدی؟