مرکز نوآوری نورکا در محیطی مبتنی بر همکاری و نوآوری، راه‌حل‌هایی برای چالش‌های صنعت نفت و گاز پیدا می‌کند. نورکا یک همکاری مشترک بین مرکز ملی منابع انرژی استرالیا و شرکت اورکا به منظور ایجاد پلتفرم نوآوری در صنایع نفت و گاز می‌باشد. هدف این مجموعه فراهم ساختن محیطی کارا و نوآورانه جهت رفع نیازهای اکوسیستم نفت و گاز است. مرکز ملی منابع انرژی استرالیا یک مرکز رشد صنعتی در حوزه منابع انرژی است که توسط دولت استرالیا راه‌اندازی شده و حمایت می‌شود.

مخاطبین این مرکز عبارتند از : 

شرکت‌ها

  اگر شرکتی در هریک از بخش‌های تولید محصول دچار چالش است و به دنبال راه حلهای نوآورانه می‌گردد می‌تواند از خدمات نورکا استفاده کند

محققین و مراکز تحقیقاتی

  پژوهشگران و سازمان های تحقیقاتی خصوصی ودولتی و دانشگاه‌ها می‌توانند علاوه بر ارائه راه‌حل‌های نوآورانه خود، برای توسعه فعالیت‌های پژوهشی از افراد خلاق دعوت به همکاری کنند.

سرمایه گذاران

  اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد سرمایه‌گذاری در فرصت‌های موجود در صنعت نفت و گاز دارند

افراد نوآور

  افراد و تیم‌های استارتاپی خلاق و نوآور می‌توانند راه‌حل‌های پیشنهادی خود را برای کارفرمایان ارسال کنند

راهکار این مرکز به این صورت است که کارفرمایان، پروژه های خود را در وبسایت این شرکت بارگذاری می کنند و این پروژه ها در اختیار عموم قرار می گیرد. در ادامه افرادی تمایل به ارائه راهکار یا انجام سرمایه گذاری دارند در خواست خود را تا تاریخ مشخص شده برای کارفرما ارسال می کنند. صفحه مربوط به چالش های شرکت های بزرگ در تصویر زیر نمایش داده شده است. 

از کلیه صاحبان ایده، محصول، متخصصین شاغل در بخش‌های بالادستی و پایین دستی صنعت نفت و گاز و سرمایه‌گذران علاقه‌مند به مشارکت در طرح‌های برگزیده توسط شرکت ملی گاز ایران جهت همکاری دعوت به عمل می‌آید. اگر شما نیز شرکت فعال در این حوزه هستید لطفا از طریق فرم زیر اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید.
هنوز پذیرش نشدی؟