شتابدهنده brinc در دسته شتابدهنده‌های عمومی قرار می‌گیرد و در نقاط مختلف جهان از جمله چین، هنگ‌کنگ، بحرین، لهستان، هند و استرالیا دفتر دارد و فرایند پذیرش، سرمایه‌گذاری و شتابدهی را انجام می‌دهد. زمینه فعالیت این شتابدهنده صنعت انرژی‌های پاک، غذا، اینترنت اشیا، فناوری های پزشکی، بسته‌بندی، حمل و نقل و توسعه شهری است. یکی از خدمات ویژه این مجموعه ارائه خدمات به شتابدهنده‌های سراسر جهان می‌باشد. این برنامه تحت عنوان Accelerator of Accelerators به آموزش مراکز رشد، شتابدهنده‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری می‌پردازد.

دوره ها و خدمات

عمده تمرکز این شتابدهنده در زمینه انرژی، در حوزه کاربرد اینترنت اشیا برای بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت است. یکی از دوره های مرتبط با انرژی های پاک این شتابدهنده اخیرا در هنگ کنگ برگزار شده است. این برنامه شتابدهی 3ماهه برای استارتاپ‌هایی که محصول اولیه خود را تولید کرده اند مناسب بوده و برای فروش و بازاریابی محصول در بازارهای جهانی با اولویت جنوب شرق آسیا طراحی شده است. حوزه پذیرش استارتاپ‌ها در فناوری‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی، نوآوری شبکه برق و انرژی‌های تجدیدپذیر است. استارتاپ‌هایی که در این دوره شرکت می‌کنند از خدمات زنجیره تامین، تامین مواداولیه و تولید محصول در کشور چین بهره‌مند می‌شوند. سایر خدمات این دوره عبارتند از :

  • سرمایه گذاری 80 هزار دلاری در قالب اخذ سهام در آینده با درصد قابل مذاکره

  • دسترسی به شبکه متخصصین و منتورهای حوزه توسعه کسب و کار، مباحث حقوقی، بازاریابی و تولید

  • دسترسی به شبکه گسترده مشتریان بزرگ و معرفی استارتاپ‌ها به شرکای دولتی، سرمایه‌گذاران و شرکت ها

یکی از نکات جالب توجه درباره این شتابدهنده سبد سرمایه گذاری آن می باشد، پورتفولیوی شتابدهنده  BRINC شامل 110 سرمایه‌گذاری با نرخ موفقیت 90 درصد و ارزش سبد 250 میلیون دلاری استارتاپ‌هاست که نشان دهنده درصد بالای موفقیت تیم های مستقر در این شتابدهنده می باشد.

از کلیه صاحبان ایده، محصول، متخصصین شاغل در بخش‌های بالادستی و پایین دستی صنعت نفت و گاز و سرمایه‌گذران علاقه‌مند به مشارکت در طرح‌های برگزیده توسط شرکت ملی گاز ایران جهت همکاری دعوت به عمل می‌آید. اگر شما نیز شرکت فعال در این حوزه هستید لطفا از طریق فرم زیر اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید.
هنوز پذیرش نشدی؟