با توجه به اهمیت آگاهی بخشی به فعالان صنعت گاز کشور و معرفی مدل های توسعه نوآوری در صنعت گاز، 29 مهر ماه سال 99 وبیناری با موضوع «مدل های توسعه اکوسیستم نوآوری در جهان» برگزار گردید. این وبینار توسط شتابدهنده کسب و کار فردوسی و با حمایت انجمن شرکتهای پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی (اپک) برای اعضای این انجمن و سایر علاقه مندان برگزار شد.

در آغاز این رویداد مجازی جناب آقای دکتر طاهری دبیر هیات مدیره اپک توضیحات مختصری درباره ضرورت توجه به نوآوری در صنعت نفت و گاز ارائه کردند، در ادامه آقای مهندس مکارم و خانم دکتر فرامرزی به عنوان سخنرانان این رویداد، به ارائه توضیحاتی تفصیلی در خصوص اجزا اکوسیستم نوآوری صنعت گاز و نمونه های مشابه جهانی پرداختند. در انتهای این رویداد نیز بر ضرورت تقویت همکاری ها با سایر نهادهای خصوصی مانند اتاق بازرگانی ایران تاکید شد.

از کلیه صاحبان ایده، محصول، متخصصین شاغل در بخش‌های بالادستی و پایین دستی صنعت نفت و گاز و سرمایه‌گذران علاقه‌مند به مشارکت در طرح‌های برگزیده توسط شرکت ملی گاز ایران جهت همکاری دعوت به عمل می‌آید. اگر شما نیز شرکت فعال در این حوزه هستید لطفا از طریق فرم زیر اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید.
هنوز پذیرش نشدی؟